Tuesday, January 8, 2013

Marc Jacobs perverz oldala... 1.rész

Marc Jacobs perverz oldala... 1.rész
 
Részlet a könyvemből, Titkos szerelmi affér Párizsban


MJ: Tegnap este egy másik nővel voltam az ágyban, de végig rád gondoltam.. Arra, amit mondtál, hogy keresel majd egy másik férfit magadnak.

Angel: Na, akkor mostmár nem is vagy meleg? Vagy biszex lettél?

MJ: A vaginát szeretem, sorry! Nem vagyok biszex! Csak a vaginát szeretem...
Könnybe lábadt a szemem, ahogy felelevenedett előttem a jelenet.

A: Hogy tehetted ezt? Megcsaltál engem! Ezt nem hiszem el!

MJ: Igazad van, hogy mérges vagy, de én nem csaltalak meg! Csak meg akartalak korábban, de nem tettem meg végül. Higgy nekem! ... Bár meg kell mondjam, hogy nagyon jó dugás volt! Szex határok nélkül!
A: De ez megcsalás!!
MJ: Igen, de csak agyban! Csak a testemmel tettem.. Ez nem kellene, hogy probléma legyen egy olyan nőnek, mint te.... amúgy szőke és 40 éves a nő...
A mély fájdalomtól annyira remegett a kezem, hogy kiejtettem a poharat a kezemből. De ő csak folytatta a szexuális kalandjának a történetét.

MJ: Tudod, hogy mennek ezek a dolgok... Egy kicsit bepiálsz, egy csók, egy kéz itt, egy kéz ott.. és...

A: Nem érdekelsz! Te meghaltál számomra! Szégyen, ahogyan bánsz velem! Hogy bánthatsz meg ennyire? ... Többé már nem akarok veled lenni! Egy szót se mondj többet! Nem akarok több felesleges beszédet, több hazugságot, több fájdalmat, sírást!

MJ: Nem, nem, nem! Ne haggy el! Már mondtam, végig rád gondoltam, amíg a nővel voltam. A te testedre, a te szádra, a te szemeidre.. és bumm.. a zene ment tovább... Tudod hova viszlek majd téged? Az oltár elé! Családot alapítunk! A többi nővel csak dugni tudok, de veled más. Veled ki tudom nyitni a paradicsom ajtaját.

Kábultan, összezavarodva néztem rá.
A: Mondd! Milyen amikor hozzá érsz? Olyan, mint mikor engem érintessz meg?
M: Már mondtam Angel, hogy végig azt képzeltem, hogy veled szeretkezek. Rá se néztem. Nem is láttam őt... Egyetlenem! Én érzem, hogy nagyon boldogok leszünk. Együtt minden korlátot legyőzünk! Bízom a közös jövőnkben! Csak én tudom, hogy mennyire vágyom az érintésedre!... Az a nő csak üzlet számomra. A mi szerelmünk nagy szerelem lesz! Minden nap meg foglak fürdetni és csókolni az egész testedet... még a vaginádat is... Olyan dolgokat fogok neked csinálni, amiket egy nőnek sem tennék meg... ha te is benne lennél, nagyon örülnék... ha meztelenül feküdnénk az ágyban és szexelnénk egész éjszaka... most kimondtam, ami már régóta jár az eszemben! Rossz gentleman vagyok!

No comments:

Post a Comment